Ostatnie komentarze

Pico to Chico
2020-08-02 18:24:06
nie chcę mi się włączyć XD
Naruto
2020-08-02 00:29:41
Naruto było moim pierwszym anime. Bardzo mi się podobało ale i tak nie przebije rozwinięcia serii Naruto Shippuden. Moim zdaniem to najlepsza seria którą kiedykolwiek oglądałam <3
Free!
2020-07-30 23:44:30
dobra a teraz tak na serio czemu ICH wychowawczyni wygląda jak MOJA wychowawczyni
Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai
2020-07-30 23:25:16
kurde co drugi odcinek jest zablokowany
Diabolik Lovers: More Blood
2020-07-30 21:30:23
Gdzie koniec!!! Będzie jeszcze jeden sezon odc specjalny/ odcinki specjalne czy coś tego typu bo właśnie tego mi brakuje.
Diabolik Lovers Recap
2020-07-30 21:26:04
Znowu odcinek specjalny który nic nie dodaje do fabuły (poza początkiem i końcem) to są po prostu wybrane sceny z pierwszego sezonu i tyle!!!
Diabolik Lovers OVA
2020-07-30 21:07:31
To OVA nie dorzuciło do fabuły kompletnie nic i do tego moglibyście napisać w opisie że to OVA to nawiązanie do Diabolik Lovers more blood!!! :-(
Koisuru Boukun
2020-07-28 06:14:48
no spoko
Sword Art Online
2020-07-27 23:18:44
meh
Kakegurui
2020-07-26 18:52:45
Fajny <3
Death Note
2020-07-26 18:35:47
Mega anime UvU
Happy Sugar Life
2020-07-23 17:34:46
ryje banie
Kuai Ba Wo Ge Dai Zou
2020-07-22 23:15:02
zły tytuł i nie ma payerów
Hataage! Kemono Michi
2020-07-22 22:54:27
Widziałem mnóstwo chorego szajsu ale po zobaczeniu 1 odcinka tego mnie poskładało to jest tak dziwne że aż nie do końca jestem w stanie tego wyrazić słowami eee.
Naruto
2020-07-21 22:21:33
Dopiero zaczynam a już to kocham
Naruto
2020-07-21 00:02:41
ja już na 58 jestem a pare dni temu zaczełęm ogladać xDD

Naruto
2020-07-20 23:17:06
ile ????
Naruto
2020-07-20 22:37:25
xd
Kiseijuu: Sei no Kakuritsu
2020-07-20 02:01:59
Fajne ;D
Blend S
2020-07-19 19:22:02
Nawet spoczko, fajne tylko nic za bardzo się nie dzieje i przez to robi się nudnawe ale to zależy jaki typ lubisz
Tate no Yuusha no Nariagari
2020-07-19 02:04:21
Tyle emocji co to anime pobudza to majstersztyk :D
One Punch Man 2nd Season Specials
2020-07-17 16:47:52
kiedy będzie 3 special przetłumaczony? :)
Boku no Pico
2020-07-16 21:42:18
Polecam XDD
Sousei no Onmyouji
2020-07-16 18:25:49
Klimat panujący w tym anime jest jednym słowem zajebisty do tego bohaterowie świetnie
rozgrywają swoje role nie będę spojlerował jeśli ktoś nie widział ale anime to uwielbiam i na pewno jeszcze do niego wrócę ocena 121421/10 XD
Overlord
2020-07-15 20:26:31
absolutne arcydzieło widziałem wszystkie sezony z 7 razy przeczytałem już też 5 książek i zamierzam przeczytać wszystkie nie znam lepszego działa literackiego/kinematograficznego/rysunkowego i ogólnie lepszego czegokolwiek niż Overlord polecam wszystkim i i tak dla tak żałosnych istot jak ludzie oglądanie czegokolwiek o panu Ainzie powinno być obowiązkowym. Hwała panu Ainz Ooal Gown.
Major S6
2020-07-14 00:13:28
Odcinek 12 nie ma polskich napisów
Angel Core
2020-07-12 12:17:26
Nie ma odcinków. a szkoda ;c
Boku no Pico
2020-07-11 23:33:01
Chce to obejrzeć ale nom stop wyskakują mi jakieś stronki, help bo nie ogarniam tej stronki a chce to obejrzeć
Boku no Pico
2020-07-11 23:32:57
Chce to obejrzeć ale nom stop wyskakują mi jakieś stronki, help bo nie ogarniam tej stronki a chce to obejrzeć
Copyright © 2019 ogladajanime.pl
Żaden z prezentowanych materiałów nie jest hostowany na serwerach ogladajanime.pl. Serwis udostępnia jedynie informacje o anime oraz odnośniki do serwisów udostępniających zamieszczone materiały wideo (mi. vidoza.net, youtube.com, streamango.com, openload.co itp.), których użytkownicy potwierdzili, że posiadają prawa autorskie do udostępnianych przez siebie zasobów. Wszelkie roszczenia prawne należy kierować pod adresem serwisów publikujących zamieszczone materiały. Administracja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treści i komentarze publikowane przez użytkowników.